sad_pvnDMEs57q
هاپیر مارکت آنلاین حیراب 0

سوالات خرید

چطور می‌توانم کالای مد نظر خودم را جستجو و پیدا کنم؟

بعد از انتخاب فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید با انتخاب گزینه جستجو در منوی پایینی یا وارد کردن عبارت در نوار جستجو می‌توانید در میان اقلام فروشگاه جستجو نمایید.

  • ثبت خرید به چه صورت انجام می‌پذیرد؟

بعد از ثبت نام و انتخاب فروشگاه مد نظرتان تمامی کالاهای فروشگاه به شما نمایش داده خواهد شد.

  • برای کدام محصولات نمی‌توان از کد تخفیف استفاده کرد؟

کدهای تخفیف محدودیتی در نوع کالا ندارند و شما با شرایطی که برای کد تخفیف ارائه شده می‌توانید از تمامی دسته‌های کالایی خرید نمایید.

  • حداکثر از هر کالا چه تعداد می‌توان خرید؟

حداکثر تعداد کالایی که می‌توان به سبد اضافه کرد بستگی به این دارد که موجودی کالا در فروشگاه مد نظر شما چه تعداد است و کالا به کالا عدد موجودی متفاوت است.

پرداخت

  • جهت پرداخت مبلغ کالای خریداری شده، از چه روش‌هایی می‌توانم استفاده کنم؟

پرداخت وجه سفارش در حــیراب  از دو طریق قابل انجام است:

·        – پرداخت آنلاین تمامی وجه خرید از طریق درگاه بانکی

·        – پرداخت درب منزل

سایر روش‌های پرداخت نیز به زودی به حــیراب  اضافه خواهد شد.

  • چطور می‌توانم وجه خرید را پرداخت کنم؟

پس از اتمام خرید و اضافه کردن کالاهای مد نظرتان به سبد خرید و پس از انتخاب آدرس به درگاه بانکی هدایت خواهید شد و می‌توانید وجه خرید را از طریق درگاه پرداخت نمایید.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید . در این حالت معمولا پول شما در حساب‌های میانی بانک است و خود بانک‌ها مغایرت‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

مرجوعی

شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

می‌بایست خرید حداکثر مربوط به 48 ساعت گذشته باشد. زمان اطلاع رسانی مجاز توسط مشتری حداکثر تا ظهر روز آخر می‌باشد.

حداقل 90% از محصول، در صورت خرابی می‌بایست در ظرف آن  موجود باشد.

بسته بندی کالا و در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب کالا نیز باید وجود داشته باشد.

در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می‌باشد.

موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش، باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هرگونه ایراد و یا اشکال، به واحد پشتیبانی حــیراب  اطلاع داده شود.

مراحل مرجوع کردن کالا به صورت است؟

·        ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی حــیراب  با شماره تماس 09981146037

·        بررسی درخواست توسط کارشناسان حــیراب  جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی

·        تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت

·        تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان حــیراب  و بازگشت کالا به فروشگاه

بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان حــیراب  با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در کیف اعتبار حــیراب  اضافه می‌شود. در صورت درخواست مشتری با هماهنگی واحد پشتیبانی امکان واریز وجه به حساب کاربر نیز وجود دارد.